We zijn er!

17 mei 2023 - Sanur, Indonesië

Voor het eerst vliegen voor Lara en Silvan! Onze eerste vlucht vanaf Schiphol vertrok rond een uur of 20:00. 11uur en 50 minuten voor de boeg!

IMG_5491

Lara en Silvan hadden alvast hun pyjama aangekregen, geen idee hoe de planning in het vliegtuig eruit zou zien. Na nog een hapje warm eten aan boord gingen we proberen de kleintjes te laten slapen. Lara, Silvan en ik zaten naast elkaar en Johan aan de andere kant van het gangpad. Helemaal onder de indruk van alles, nog veel licht en commotie dus slapen!? Neeee echt niet!!!

Na veel gedraai en gedoe viel Silvan rond half 11 in slaap tegen mama aan… Yess dat is 1! Lara was ook net een kat op zoek naar het juiste plekje en lag om 11 uur in de juiste positie.
Nu kunnen wij ook onze ogen dicht doen! Ehm… Hey Silvan, een uur slapen is niet genoeg hè!? Zwaar vermoeid maar lekker eigenwijs, klimmen op de stoel, schoppen tegen de stoel. Een groot feest 😂 Uitendelijk ging het licht uit en hadden Johan en ik van plek gewisseld. Om 2:30 viel de kleine man echt in slaap🥳

IMG_5496
4:00 am Nederlandse tijd: Goedemorgen Lara ☀️ wat rijstwafels erin en een filmpje aan en wachten op het ontbijt. Rond 6 uur half 7 werd Silvan verdrietig wakker…Gelukkig werd hij al snel stil in mama armen 🥰

Na een beetje fruit en yoghurt kwam er weer goed energie in de kleintjes en stonden ze aan!!!
Iets voor 8:00 Nederlands tijd kwamen we aan op Kuala Lumpur. Door naar de volgende vlucht! Silvan lekker even in de buggy en Lara rennen!

14:10 locale tijd stonden we op het vliegveld. Door naar de volgende terminal!
Even rust en vliegtuigen kijken. Iets voor half 4 vertrokken we met een stukje kleiner vliegtuig van Malasia Airlines naar Bali! Lekker bij het raam zitten en daar stickers op plakken (Silvan). Wat een rust!!!  Het was voor iets van 15% gevuld 🤭 Na een hapje warm eten (waar de kleintjes niet veel zin in hadden) lekker spelen met auto’s, even tekenen en veeeeel plakwerk!

En een mini slaapje voor Lara 😇

IMG_5506

IMG_5508

19:27 Bali tijd… WE MADE IT

Na een flink stuk lopen konden we een visum regelen en door naar de paspoort controle en de duane (we kregen iets voorrand ivm moeie kindjes). Op zoek naar de koffers welke we meteen op de bagage band zagen liggen 🎉. Nog wat geld wisselen en Eindelijk!! Op zoek naar onze chauffeur. Wat fijn om iemand te hebben die we kennen via vrienden (thanks Suz! ❤️). Hij pakte direct onze koffer en tas en bracht ons naar de garage. Helemaal onder de indruk van alle auto’s, lichtjes, scooters en motoren reden we naar onze eerste locatie. Met de laatste 5 minuten een powernap voor Silvan half hangend op papa… versleten.

Bij onze villa werd alles uitgeladen en naar boven gebracht.

IMG_5518

Na een mini douche de kleintjes het bed in (rond 20:30) en Johan op zoek naar iets te eten. Gelukkig ging dit relatief soepel.

IMG_5524IMG_5525

Na een klein slaapje werden er twee wakker. Na veel onrust en tranen Lara in het kinderbed en Silvan naast mama… veeel draaien later viel ook hij in slaap tussenin…

Hoe laat zou het zijn?! 11am!! Bijgetankt!!

Goedemorgen! (Oeps ontbijt gemist!) snel aankleden en spullen pakken want we krijgen vandaag de kamer beneden bij het zwembad. 🎉

Op zoek naar ontbijt!

IMG_5526IMG_5529IMG_5531IMG_5532

IMG_5535
oeffff wel even wennen hoor! Het is iets benauwd! Dus lekker terug (na een watermeloen sapje en wat eten) om af te koelen.

IMG_5538IMG_5540

IMG_5547
Silvan heeft net een slaapje gedaan dus nu aankleden en weer op stap!

We gaan GENIETEN 😍

Liefs vanuit Sanur